• #
  • 23 дек. 2016 16:21
Добрый день. Помогите пожалуйста разобраться. Заказала товар 05.10.2016, продавец отправил 7.10.16. Товар не пришел,срок защиты заканчивался,я написала продавцу,чтобы он продлил срок защиты еще на 20 дней,он меня проигнорировал, открыла спор 08.12.16. Продавец написал решение,что товар он выслал, попросил закрыть спор,и продлил защиту до 04.02.2017. Я не стала принимать решение продавца, Я не хочу ждать свой товар еще два месяца. Последняя информация по трек номеру (LP00056935821396) 11.10.2016 В споре Я указала,на гарантии продавца :60 дней,которые уже давно прошли. Спор обострился и мне прислали такую запись:
Dear Marina

Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 79087504408317.

According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Thanks for your patience for waiting for the international package. Since your package is still in protection time and your order will be protected by AliExpress, you'll be refunded if you don't receive the package when purchase protection ends.

Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time. Then you can have enough time to wait for your package. Any new update regarding your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order".

Package Information
SunYou Economic Air Mail LP00056935821396 In Transit
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 7 days

Response time: 7 days

According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit. Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection ends.

Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.

Your understanding and cooperation will be appreciated.
Best regards,
AliExpress Case Management Team

Спор должен был закрыться 22.12.16,вчера мне повторно прислали эту же запись. Что мне дальше нужно делать не очень понимаю,т.к первый раз открыла спор. И вообще мне вернут деньги или мне все таки придется ждать еще два месяца. Подскажите, пожалуйста.
  • #
  • 24 дек. 2016 01:32
Марина, команда Али пишет, что посылка в пути, ждите 7 дней типа)
Зарегистрируйтесь или войдите на сайт, чтобы начать общение на форуме.