• #
  • 29 марта 2016 11:46
Скажите кто в теме! Приехал нерабочий блок стоимостью 4200рэ. (сейчас он у него дешевле на 500руб) Снял видео фото отправил продавцу. До оканчания защиты 19 дней осталось Ответ продавца: -hi,friend..
I am sorry for that problem with that..
I will show this video to the factory service and see if they have any idea to fix this problem..
Or maybe if you can take it to some repair shop and see if who can repair it and let me know how much the cost? we can pay for it .
If there no one can repair it , you can send it back to us , we will pay for the ship cost . and we will send you an new one ..
how do you think about these?
good day Скажите как поступить?
  • #
  • 29 марта 2016 15:05
Antonio Maratto, советую почитать тут Возврат товара продавцу
Зарегистрируйтесь или войдите на сайт, чтобы начать общение на форуме.