• #
  • 13 янв. 2016 00:48
Произошла такая ситуация, заказ кросовки, в течении трех дней не отправляли, заказал другие, открыл спор, продавец молчал, в итоге ответил в последний день, но товар уже пришел ко мне, естественно не то что я хотел, открыл спор, говорю что товар полное г.... продавец предлагал вернуть 4$, я отказался, в итоге спорили спорили и пришли к такому выводу, что я должен отправить товар ему обратно, и мне вернуть деньги, спор обострял.
в итоге, продавец дал свой адрес.
что мне делать? никаких кнопок для того что бы я вставил трек номер нету, только его адрес, и все.
отправлять или как?


вот что написали с али
===================================
Dear

Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order <71573*********>.

As you have agreed to return the goods for refund, we will ask seller to provide his/her returning address within 3 calendar days. Please note that you need to confirm the address with seller before you return the goods. If you send it to a wrong place, you will be responsible for the loss.

If seller agrees to bear the shipping back cost for you, please negotiate with him/her to transfer the shipping fee to you offline based on your agreement. AliExpress could only arrange the total amount of this order after seller receives the goods.

Note:If you have settled the dispute with seller, please response in the
dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute according to the settlement.

Your understanding and cooperation will be appreciated.

Best regards,

AliExpress Case Management Team
  • #
  • 14 янв. 2016 03:29
Ева Масонова, зайдите в спор, там должно быть написано, что от вас ждут трек номер
Зарегистрируйтесь или войдите на сайт, чтобы начать общение на форуме.